O le Dutch Aluminum Maker Fa'agata le fa'auluina i luga ole tau maualuga ole Malosiaga

Dutch alumini fai Aldel

Na taʻua e le tagata fai alumini Dutch Aldel i le Aso Faraile, o loʻo faʻaaogaina le malosi o loʻo totoe i lona fale i Farmsum, ma taʻua ai le faʻaauau pea o tau o le malosi ma le leai o se lagolago a le malo.

Aldel ua auai i se lisi tuputupu aʻe o kamupani tipi pe taofia le gaosiga o Europa ona o le kesi ma le eletise ua siʻitia le selau pasene i lenei tausaga i luga ole 2021 tulaga.

O le Yara o Nouei ua tipiina le gaosiga o ammonia, ua tapeina e le fai u'amea ArcelorMittal se tasi o ana ogaumu i Bremen, Siamani ma le Belgian Zinc smelter Nyrstar ua tapunia le fale faumea i Netherlands.

I totonu o tagata fai alumini, ua tipi e le Talum a Slovenia le malosi i le 80% ma Alcoa o loʻo tipiina se tasi o laina gaosiga e tolu o le Lista smelter i Nouei.

"O se taofi faʻatonutonu e mafai ai ona sauni e toe amata le gaosiga pe a faʻaleleia tulaga," o le tala lea a Aldel i se faʻamatalaga.

Na taofia e le kamupani le gaosiga muamua i Delfzijl i Netherlands ia Oketopa 2021 ae faʻaauau le gaosiga o alumini toe faʻaaogaina.

Aldel, na'o le Netherlands na faia mea muamuaalumini, e iai le malosi e gaosia ai le 110,000 tone o le alumini muamua ma le 50,000 tone o le alumini toe faʻaaogaina i tausaga taʻitasi.

I le maeʻa ai o le gaumativa ma suiga o le pule i tausaga talu ai, o le kamupani e tusa ma le 200 tagata faigaluega.O lona igoa atoa o Damco Aluminum Delfzijl Cooperatie UA


Taimi meli: Sep-01-2022